Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 23 Disember 2014

Big Bad Wolf Book Sale

Assalamualaikum...(^ ^)

Alahai baru ni dapat update cerita ceriti yang berlaku hujung minggu lepas. Semalam tak sempat, biasalah hari Isnin selalu sibuk sikit, hari ni Mas mulakan dengan cerita ke jualan buku Big Bad Wolf.



Dapat jugak Mas pergi ke BBW, ingatkan dah habis sebab setahu Mas jualan ni sehingga 16 Disember sahaja. Tapi kebetulan pergi The Mines hari Sabtu nak baiki handphone husband. Sekali tauke kedai handphone tu beritahu jualan BBW ni dilanjutkan sehingga 21 Disember. Apa lagi seronok sangat, terutama anak² Mas.

Masuk je dalam dewan tu beribu² buku tersusun, pelbagai jenis buku yang dijual untuk semua kategori. Paling seronok bila terjah bahagian novel, ada beribu² novel yang dijual dengan harga bawah RM10. Fuhhh sawan dibuatnya!



Anak² Mas pun seronoklah dapat beli buku yang mereka suka, harga baru RM3 sebuah. Mas hadkan mereka beli 3 buah seorang je. Bukan apa bajet terhad, dah banyak habis untuk kelengkapan sekolah mereka. Mas pun beli 5 buah novel je, 3 buah Mas punya dan lagi 2 buah kakak Mas kirim beli. Untuk Airis hanya beli buku mewarna sahaja, bagi dia belajar conteng² dan mengenali warna.

Inilah hasil tangkapan di BBW, kalau ada bajet memang lebih Mas beli. Tapi takpe tahun depan ada lagi kan, boleh borong sakan!



3 ulasan:

  1. assalamualaikum mas...mmg seronok kalau pergi ke pameran buku mcm ni...:)

    BalasPadam
  2. Bestnyaaa! Last year pegi pukul 1 pagi, ramai orang jugak masa tu. This year tak sempat nak pegi. huhuhu

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com