Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 16 Disember 2014

Bowling SPANCO

Assalamualaikum...(^ ^)

Alahai lama tak muncul, biasalah kesibukan melanda. Hujung tahun kan, macam² nak diselesaikan.


Tapi walaupun sibuk, bila ada kejohanan boling memang Mas tak lepaskan peluang. Jadi Ahad lepas Mas sertai Kejohanan Bowling SPANCO di Mega Lanes Sunway Piramid.

Kali ni main foursome dan main sebanyak 4 games. Cuma nasib Mas kurang baik, markah setiap games memang teruk. Tak cecah 120 mata pun, memang rasa sedih sebab dalam semua kejohanan yang Mas sertai inilah markah yang paling teruk. Nak papar markah kat sini pun malu. Pasukan Mas pun takde rezeki kali ni, tak menang apa² hadiah pun.

Untuk tahun 2014 kejohanan ini adalah yang terakhir, jadi hingga hujung tahun ni rehat sementara. Nanti tahun baru akan mulakan latihan kerana dah ada kejohanan yang menanti. Untuk tahun 2015 Mas akan cuba yang lebih baik dan nak menang dalam setiap kejohanan yang disertai.

Gambar² pasdukan Mas sebelum pertandingan bermula.





2 ulasan:

  1. Lama tak main bowling... Tak da geng nak ajak ;(

    BalasPadam
  2. assalamualaikum mas...kalah menang itu adat pertandingan...mungkin ada rezeki di lain kali...:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com