Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 8 Disember 2014

Bowling Tournament KKM

Assalamualaikum...(^ ^)


Sabtu lepas berlangsungnya Bowling Tournament KKM. Mas macam biasa memang tak lepaskan peluang, inilah masanya nak mantapkan lagi skill. Lagi pun sekarang memang kena sertai banyak kejohanan bagi mempersiapkan diri ke Sukan KKM 2016 di Sarawak.

Kejohanan kali ni diadakan di Megalanes Endah Parade. Kami dari team Ibu Pejabat KKM telah hantar 3 pasukan, setiap pasukan terdiri dari trio 3 orang. Pertandingan bermula pada jam 2.30 petang dan kami perlu bermain 4 games. Inilah barisan team terhebat IPKKM!






Inilah jumlah mata untuk pasukan Mas bagi semua games. Alhamdulillah untuk semua games Mas kekalkan markah 150 ke atas, dan untuk semua jatuhan pin memang tak disangka pasukan Mas tersenarai dalam top 10. Walaupun hanya dapat tempat ke 8 tapi ia tetap satu kebanggaan!


Saat raikan kemenangan, walaupun menang nombor 8 tapi gambar tetap havoc. Kalau Johan agaknya sampai atas lane bergambar, hahahaa! Tahniah team IPKKM, korang tetap terbaik.





2 ulasan:

  1. assalamualaikum
    singgah isnin
    sory hr nie bz sangat
    x sempat nak komen ya

    BalasPadam
  2. assalamualaikum mas...wah bestnya...:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com