Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 30 Januari 2015

Terpilih lagi

Assalamualaikum...(^ ^)


Alhamdulillah rezeki Atikah di tahun 2015 ni. Sekali lagi dia terpilih menyertai Kejohanan Boling Tenpin Peringkat Negeri Majlis Sukan Sekolah Selangor (MSSS) 2015 pada 9-13 Februari 2015.

Kalau ikutkan tahun ni memang Mas tak benarkan dia terlibat dengan sebarang kejohanan sebab dia nak duduki peperiksaan UPSR. Tapi pihak sekolah memang mengharapkan dia terlibat kerana sekolah kekurangan pemain boling yang bagus, jadi kenalah izinkan jugak dia terlibat. Lagi pun aktiviti kokurikulum ni penting jugak untuk dia ke sekolah menengah nanti.

Tapi awal² lagi Mas ingatkan dia untuk rancang jadual dengan sistematik, kena pandai bahagikan masa ulangkaji dengan aktiviti kokurikulum. Mula bulan ni dan bulan depan memang banyak dia tak masuk kelas kerana ada latihan boling. Jadi Mas pastikan dia rujuk dengan kawan² sekolah mengenai kerja sekolah dan matapelajaran yang telah diajar oleh cikgu.

Harap dia tak leka dan berjaya mendapat keputusan yang cemerlang dalam UPSR. Yang pastinya Mas nak jugak dia beroleh kemenangan dalam kejohanan boling yang dia sertai! 

3 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com