terkini dan sensasi

Khamis, 12 Februari 2015

Kejohanan Boling MSS Selangor 2015

Assalamualaikum...(^ ^)


Setelah 3 hari berhempas pulas bermain, semalam habis sudah Atikah main boling untuk Kejohanan MSS Selangor 2015. Kejohanan tu berakhir hari ni, tapi sebab Atikah tak berjaya masuk master. Dia dapat nombor 8 dari 44 orang pemain, master hanya top 6 sahaja!

Mas sedih jugaklah dia tak dapat masuk master sebab tahun ni tahun akhir dia main boling untuk sekolah rendah. Beza markah dia dengan pelajar tempat ke-6 tu hanya 80 mata je, sikit sangat. Kalau dia dapat markah bagus semalam pasti berjaya!

Tapi takpelah, Mas tetap berpuashati sebab dia di antara top 10. Dia dah masuk peringkat negeri ni pun Mas dah cukup bangga, bukan senang nak capai ke tahap ini kalau tak usaha bersungguh². Antara semua peserta bagi zon Sepang dia adalah yang terbaik!

Tahun depan dia dah berkira² nak masuk Sekolah Sukan di Bukit Jalil tu. 

2 ulasan:

  1. Next time boleh cuba yang terbaik lagi ye Atikah..apepun tahniah berjaya masuk TOP 10

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com