terkini dan sensasi

Isnin, 16 Mac 2015

7th Putrajaya Hot Air Balloon

Assalamualaikum...(^ ^)

Alhamdulillah dapat jugak pergi tengok belon panas kat Putrajaya semalam. Memang selalu hari terakhir baru dapat pergi. Pada awalnya nak pergi sebelah pagi tapi disebabkan Airis tak berapa sihat terpaksalah tunda ke petang.


Masa sampai tu memang lautan manusia membanjiri Putrajaya. Parking pun tersangatlah jauh, terpaksa jalan kaki ke tempat belon panas tu. Nak ambil gambar belon pun susah, terpaksa menyelit² kat celah orang.. 





Cuma Mas rasa tahun ni jumlah belon yang dipasang agak kurang dan tak banyak belon yang menarik. Belon yang diterbangkan pun beberapa biji je, tak seperti tahun² sebelumnya. Pastu aktiviti naik belon panas pun macam takde, baru nak bawak Airis rasa pengalaman naik belon panas.

Tapi sebelah malam agak menarik sedikit, ada Night Glow. Belon dipasang dan mereka nyalakan api mengikut rentak muzik, menarik sangat! Acara kemuncak macam biasa bunga api.



Gambar² untuk tatapan semua.





3 ulasan:

  1. mesti ramai orang kan.. huhu

    BalasPadam
  2. assalamualaikum mas....best nyer dpt pi tengok belon panas ni...:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com