Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 19 Mac 2015

Filem yang dinantikan

Assalamualaikum...(^ ^)


Siapa sini peminat filem Fast and Furious, Mas memang peminat tegar! Dari yang pertama hinggalah Fast 6 memang Mas tak ketinggalan menonton. Tengok beberapa kali pun tak bosan, watak yang paling diminati adalah Dominic Toretto.

Jadi tahun ini Fast and Furious 7 akan menemui peminatnya pada bulan April nanti. Filem kali ini lebih menarik jika dilihat pada official thriller yang dimuatnaik dalam Youtube. Memang penuh dengan aksi yang menarik dan mencabar, terutama babak² yang menggunakan kereta sport. 

Tapi pelakon utama filem ini, Paul Walker hanya sempat menjalani separuh pengambaran sahaja kerana beliau telah terbunuh dalam kemalangan pada tahun 2013. Jadi pengarah filem ini telah mengambil adik beliau untuk menghabiskan babak² yang dilakonkan oleh Paul Walker. Jika ada sambungan lagi takde dah Paul Walker.

Tapi yang paling seronok, hero Transporter iaitu Jason Statham ada berlakon. Suka sangat sebab Mas minat dengan dia, hehehee!

Bagi peminat Fast and Furious ingat tarikh tayangannya, 3 April dah ada di pawagam!

3 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com