Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 3 Mac 2015

Green Tea terbaik

Assalamualaikum...(^ ^)

Ishhh susahnya nak update blog 2 hari ni. Usahkan nak buka, nak jeling sebelah mata pun tak boleh. Sibuk kalahkan perdana menteri, ini pun dah petang baru boleh update lelaju.


Sejak berusaha nak sihat dan kurus ni Mas amalkan minum green tea. Mulanya pening jugak nak beli green tea yang terbaik, akhirnya Mas beli Natural Clenx Tea. Ia adalah teh hijau organik dan memang produk yang berasaskan herba 100%. Rasa dia pun sedap, kalau nak lagi sedap perah sikit jus lemon.

Satu kotak ada 20 uncang, seuncang kita boleh bancuh 2-3 kali dengan air panas. Minum 2 kali sehari sebelah pagi dan malam, memang detox terbaik! Boleh jugak kempiskan perut dengan cepat.

Bagi kawan² yang tercari² green tea terbaik, pilihlah Natural Clenx Tea. Harga satu kotak 20 uncang ialah RM28.90. Sangat berbaloi!

2 ulasan:

  1. ok ehh..kita baru je nak try...dia lebih kurang macam teh orang kampung ke?

    BalasPadam
  2. fiza pun minum green tea sekarang..memang terbaik :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com