Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 28 Mac 2015

Jom Ephyra!

Assalamualaikum...(^ ^)


Dah lama pasang niat nak cuba produk Ephyra ni. Selain nak kulit cantik dan berseri boleh jaga kesihatan dengan Ephyra.

Masuk hari ini dah 4 hari Mas minum Ephyra dan gunakan Ephyra Skin Bar, memang dapat rasa kesan dia. Badan rasa lebih bertenaga bila bangun pagi walaupun malam tidur lambat, kulit Mas yang dulunya kering dan rasa lembab gitu. Pastu bila minum Ephyra pagi² boleh rasa kenyang sampai ke tengahari, memang sesuai untuk Mas yang berdiet ni.

Untuk kulit muka pulak Mas dapat rasakan perubahan jugak bila gunakan Ephyra Skin Bar.. Lingkaran gelap bawah mata pun dah makin beransur hilang, jerawat pun cepat kecut. Lepas cuci muka dengan Skin Bar kulit akan rasa licin dan tegang, best sangat! Bau dia pun wangi dan menyegarkan.


Gambar selepas cuci muka dengan Ephyra Skin Bar.


Ini adalah 10 hasil yang nyata bila gunakan Ephyra, Mas memang sangat berpuashati Tak sabar nak lebih cantik, sihat dan bertenaga dengan Ephyra!

1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com