Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 7 Mac 2015

Peralatan workout

Assalamualaikum...(^ ^)


Dah lama nak beli 2 peralatan ni. Senang sikit nak buat senaman kat rumah, tak perlu nak pergi ke gym. Lagi pun dengan anak² memang terhad nak bersenam di gym, nanti sibuk dengan mereka je.

Bila bersenam kat rumah Mas buka youtube dan ikut je. Kalau sejam workout memang menitik² peluh, terutama kalau buat cardio. Siapa kata kat rumah tak boleh bersenam, cuma nak dengan tak nak je! Lepas ni kumpul duit beli fitness ball dengan exercise mat, baru boleh buat pelbagai jenis senaman.

Nak kurus ni kena kuat semangat, tak boleh separuh jalan. Bila naik penimbang berat dah turun walaupun 1kg rasa gembira sangat, tak sia² usaha tu!

3 ulasan:

  1. bgusnya kak mas..td kite wat xumba je,,hehe

    BalasPadam
  2. terbaiklah kak..fiza ada tali skipping je..teringin juga beli exercise mat tu..kurang sikit rasa sakit bila workout atas lantai tu.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com