Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 20 Mac 2015

Samsung Note4 best!

Assalamualaikum...(^ ^)


Alhamdulillah, dapat jugak beli Note4 yang diidamkan ni. Gigih main kutu RM200 tiap² bulan. Dapat je duit terus beli, kalau tak habis ke lain duit tu.

Mas pengguna setia Samsung Note sejak dari Note1 lagi. 5 tahun guna Note1 dan kemudian bertukar ke Note3, 2 tahun jugak Mas guna Note3. Sekarang Note3 dah bagi husband guna. 

Bagi pendapat Mas, menarik Note4 ni. Prosessor dia laju dengan RAM 3GB dan build in memory ialah 32GB. Memang boleh simpan macam² perisian. Kamera belakang 16MP dan kamera depan 3.7MP, memang syok nak ambik gambar dan selfie.

Bentuk cantik dan sedap dipegang, skrin pun besar. Kalau nak menulis blog pun senang, hanya di hujung jari je. Keypad lancar, nak menaip pun laju. Lagi satu yang menarik tentang Samsung Note ni ialah ada SPen. Kalau nak buat nota atau nak edit memang senang guna SPen.

kamera depan, tak edit pun

wide selfie 

Gambar yang ditangkap pun cantik, bila dah tangkap memang tak perlu edit sangat, gambar terang dan jelas. Lagi satu boleh wide selfie, syok!

Jadi Mas sangat berpuashati dengan Samsung Galaxy Note4. Bagi yang berminat bolehlah dapatkan di pasaran dengan harga RM2399. Mas beli dengan harga RM2300, dapat percuma cover dan tempered glass. Sangat berbaloi! 

1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com