Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 14 April 2015

Instant shawl best!

Assalamualaikum...(^ ^)

Mas nak kongsi sikit pasal instant shawl yang beli dari @safurara ni.

Dulu Mas tak berkenan sangat dengan instant shawl sebab bila tengok kawan² pakai nampak macam melekap kat muka. Tapi bila tengok kawan blog update kat Instagram dan Facebook dia pasal instant shawl ni terus berkenan. Apa lagi terus beli 3 helai dengan dia.


Apa yang menarik tentang instant shawl ni?
Banyak yang menarik seperti tak perlu iron, kain sejuk dan sedap dipakai, material yang lembut, selesa dan senang digayakan.

Satu lagi kelebihan instant shawl ialah senang kalau kita nak cepat ke mana². Sarung je dan betulkan sikit, terus siap. Kalau nak pergi bercuti pun sesuai pakai sebab kita tak perlu lecehkan diri nak iron tudung kan, sarung je!

Jadi kalau berkenan nak beli bolehlah ke IG @safurara. Dia memang ada jual instant shawl. Tapi dua² yang Mas pakai ni dah habis stok rasanya, limited edition gitu!



1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com