terkini dan sensasi

Sabtu, 9 Mei 2015

Ephyra : Nyata jelita dan menyihatkan

Assalamualaikum...(^ ^)

Dah hampir 2 bulan Mas gunakan produk Ephyra ni, sekarang dah masuk kotak kedua. Ternyata Mas sangat berpuas hati dengan kesannya terhadap diri dan kesihatan Mas.


Antara kesan positif Ephyra pada diri Mas.

Badan lebih bertenaga
Mas memang tak pandai tidur awal, kebiasaan jam 12.00 malam baru tidur. Keesokan jam 5 pagi dah bangun untuk persiapan anak² ke sekolah dan pergi kerja. Ikutkan cuma 5 jam sahaja Mas dapat tidur, memang penat sangat badan sebab di pejabat dah habiskan 8 jam sehari. Tapi lepas amalkan minum Ephyra rasa penat tu memang takde. Bangun pagi badan rasa segar dan bersemangat.

Tumit merekah dah pulih
Ini memang masalah yang dah lama Mas hadapi. Dah cuba pelbagai krim yang dijual di farmasi tapi hasil tetap mengecewakan. Dengan Ephyra masalah ini selesai, sangat menakjubkan. Sekarang tumit merekah dah semakin pulih, kulit tumit pun dah licin. Tak sangka begitu cepat kesannya!

Kulit muka lebih lembap
Mas memang hadapi masalah kulit kering dan tona kulit tidak sekata. Kalau selepas cuci muka lagilah nampak kering dan kadang² mengelupas. Bila nak pakai mekap kena letak foundation tebal sikit dan selalu nak kena touch-up. Dengan Ephyra masalah kulit kering dan takde. Kulit lebih lembap dan bila pakai mekap pun nampak lebih cantik dan berseri.


Lingkaran gelap berkurangan
Selalu tidur lewat dan tak cukup tidur membuatkan mata jadi sembab dan ada lingkaran gelap. Dah cuba macam² krim tapi masih tak hilang. Bila minum Ephyra segalanya berubah, lingkaran gelap dah berkurangan dan matanya pun tak sembab dah. 

Mengenyangkan dan sesuai untuk diet
Satu lagi kelebihan Ephyra ialah ia mengenyangkan, memang sesuai untuk Mas yang berdiet ni. Mas minum waktu pagi dan akan kenyang hingga ke waktu tengahari.

Jadi Mas yakin dengan Ephyra dan akan amalkan. Cantik, sihat dan bertenaga dengan Ephyra!

2 ulasan:

  1. assalamualaikum mas...mmg best produk Ephyra ni...:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com