terkini dan sensasi

Isnin, 18 Mei 2015

Kursus Pembanguan Setiausaha Pejabat

Assalamualaikum...(^ ^)


Alhamdulillah cukup sudah kursus untuk tahun 2015. Lepas ni tak perlu fikir dah pasal nak pergi kursus, sebab lepas bulan Jun dah penuh jadual. Dengan nak rayanya, dengan 2 orang adik bujang nak kahwin, dengan Atikah nak UPSR dan macam² lagi. Jadi selesaikan awal!

Kursus kali ni hanya di Peninsular Residence Hotel Kuala Lumpur. Maklumlah belanja berhemah kan, tak boleh nak buat jauh² sangat.



Hotel Mas bagi 3 bintang je. Memang bilik besar dan selesa, cuma keadaan dalam bilik tu agak mengecewakan. Dengan pintu bilik mandi rosak, kunci bilik pun rosak dan makanan pun kurang memuaskan hati. Setiap pagi mesti masakan hangit!

Program kursus berjalan lancar, input dan pembelajaran yang diberikan pun menarik. Walaupun ada setengah topik sama je dari kursus² PA yang pernah Mas pergi tapi penyampaian penceramah tu boleh menarik perhatian. Yang paling seronok aktiviti Project Management. Setiap kumpulan kena bina replika menara berkembar.





Apa pun seronok kursus ni. Dapat jumpa kawan² PA, dapat hilangkan stress dan boleh lebih mengenali dengan lebih rapat. Kami ni nama je satu Kementerian tapi memang jarang jumpa, sibuk memanjang. Bila dah jumpa boleh kongsi cerita, baru seronok! Ilmu dapat ukhwah pun makin erat.

Gambar sekitar kursus.





2 ulasan:

  1. assalamualaikum mas...selamat berkursus yer...;)

    BalasPadam
  2. kursus pun seronok jugak kan kak..dapat berjalan²..

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com