Terkini dan Sensasi

Jumaat, 29 Mei 2015

Milo Nutri G : Fill Up, Stay Hungry!

Assalamualaikum...(^ ^)


Media Launch Milo Nutri G
Semalam Nestle dan Milo telah memperkenalkan produk baharu mereka iaitu Milo Nutri G. Ia adalah minuman malt coklat enak yang mempunyai campuran unik 4 bijian penuh iaitu beras perang, gandum, oat dan barli. 

Milo Nutri G amat sesuai untuk individu yang sering terlepas waktu makan dan mereka yang aktif dalam aktiviti sukan. Ini kerana kombinasi bijian dalam Milo Nutri G bertindak sebagai sumber tenaga yang terbaik. Jadi kita boleh rasa kenyang dan kekal aktif setiap hari. Ia jugak sesuai untuk keperluan diet seharian bagi individu yang berdiet.


Selain campuran 4 bijian penuh, Milo Nutri G juga mengandungi Activ Go yang mempunyai gabungan Protomalt, 6 Vitamin dan 3 Mineral penting untuk pengeluaran tenaga yang cekap. Ia jugak kaya dengan serat yang tinggi.

Milo Nutri G terdapat dalam botol bersaiz 190ml yang sedia dan sesuai diminum sejuk. Ia boleh didapati di kedai² 7-Eleven, stesen² minyak, pasaraya dan pasaraya hiper. 


Wajib dapatkan Milo Nutri G 
Apa lagi cepat² dapatkan Milo Nutri G yang sedap dan lazat ni. Simpan stok di rumah sebab tak lama lagi nak bepuasa, jadi Milo Nutri G adalah minuman terbaik dan paling sesuai diminum sepanjang berpuasa nanti. Minum sebotol sewaktu berbuka dan bersahur pasti cukup mengenyangkan dan memberi tenaga untuk kita berpuasa esok harinya.

Sekitar Media Launch Milo Nutri G.










"Minum milo anda jadi sihat dan kuat!"



3 ulasan:

  1. amboi kak.besar botol tu.nk sikit.ehehehe

    BalasPadam
  2. assalamualaikum mas..yer la besoo nyer botol die...:)

    BalasPadam
  3. sedapnya milo..lama tak minum milo

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com