terkini dan sensasi

Isnin, 11 Mei 2015

Produk Cosmoderm best!

Assalamualaikum...(^ ^)

Ini pertama kali Mas gunakan produk Cosmoderm. Walaupun banyak baca dan dengar feedback positif dari para pengguna tapi tak pernah terfikir untuk cuba. Tapi bila Mas dapat hadiah barangan Cosmoderm masa cabutan bertuah di Blogger's Day tu terus Mas cuba pakai produk² Cosmoderm ni.

Ini antara produk² yang Mas dapat.


Ini pulak antara produk² yang Mas dah cuba guna, ternyata dan terbukti produknya bagus dan terbaik.

Tea Tree Oil Lotion Talc
Mas gunakan losyen ni untuk Airis sebab dia ada masalah ruam peluh. Kulit dia memang tak tahan kalau cuaca panas sangat, mudah naik ruam. Ia memang sesuai dengan kulit Airis, ia bertindak sebagai anti ruam. Memang nampak kesan dan masalah ruam Airis dah beransur pulih.



Magic Body Lotion
Mas gunakan losyen ni bila nak keluar di waktu cuaca panas terik. Ini kerana ia dapat melindungi kulit dari sinaran UV matahari. Bila pakai losyen ni rasa berangin dan nyaman je, bau pun wangi!



Gel Mandian
Mandian yang sesuai digunakan untuk seisi keluarga. Baunya yang harum dapat menyegarkan badan selepas mandi. Kulit terasa licin dan lembut walaupun Mas baru 2 minggu guna.



Manjakani Hygiene Wash
Sangat selesa, rasa segar dan nyaman. Ia lembut dan meredakan irritasi pada kulit, harum baunya!


Bila dah cuba guna sendiri produk Cosmoderm ini ternyata dan terbukti ianya produk yang bagus. Mas rekemenkan pada kawan² untuk cuba. Ada lagi produk dari Cosmoderm yang Mas akan cuba.

Mas memang tak was², Cosmoderm best!

3 ulasan:

  1. produk cosmoderm mmg bagos kan..
    tp xberpeluang lg nk cube sendiri.. huhu

    BalasPadam
  2. belum pernah pakai lagi produk cosmoderm ni

    BalasPadam
  3. assalamualaikum mas...mcm best jer produk ni tapi x cuba lagi...:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com