Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 4 Jun 2015

Guna blogspot sementara

Assalamualaikum...(^ ^)

Mas tahu pasti ramai yang tak dapat masuk ke blog Mas kan? Sedih sangat sebab sejak minggu lepas pengunjung blog Mas memang berkurangan. Sehari tak sampai pun 10 orang! 

Sebabnya?
Sekarang domain Mas ada problem sikit, kalau kawan² masuk ke www.massaari.com memang tak boleh. Kena masuk ke massaari.blogspot.com sebab Mas guna blogspot sementara sehinggalah masalah domain dah dapat diatasi.

Mas banyak kali hubungi pemilik server tu tapi dia lambat sikit balas. Jadi terpaksa tunggu dan tunggu dengan sabar. Malas nak mengamuk tak tentu pasal walaupun sakit hati! Lagi pun dia kena reconfigure semula link ke blogspot, puncanya Mas dah unlink domain dengan blogspot. Mas nak buat sendiri memang tak pandai, jadi terpaksa tunggu dia buatkan. Harap dapat selesai secepat mungkin!

Harap kawan² janganlah tak datang blog Mas ye. Insya Allah masalah domain tu akan selesai tak lama lagi. Blog ni nyawa Mas tau tak.


7 ulasan:

  1. Kak Mas, okey kak mas, kat sini pun boleh baca...

    BalasPadam
  2. assalamualaikum mas...sabar yer...:)

    BalasPadam
  3. x kesah kak dot com atau blogspot..
    janji blog akak masih ada..
    kalau hilang tu yg paling sadis tue.

    BalasPadam
  4. As salam Mas..masih tak settle lagi ye..sabar tau..

    BalasPadam
  5. sabar tau. nnt ok lah tu :)

    BalasPadam
  6. patutlah haritu tak leh masuk..skang dah okay da :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com