Logo KBBA

terkini dan sensasi

Ahad, 21 Jun 2015

Majlis Buka Puasa bersama Mahsuri

Assalamualaikum...(^ ^)


Mahsuri menganjurkan Majlis Buka Puasa di Pusat Jagaan Rumah Kesayangan bagi berkongsi kegembiraan sambil menikmati juadah berbuka bersama anak² di pusat jagaan ini. Mereka jugak meraikan para pemenang pertandingan "Masak & Menang" bersama Mahsuri.

Majlis Buka Puasa bersama Mahsuri
Mas sebagai wakil blogger turut serta merasai kegembiraan dan berbuka puasa bersama anak² di sini. Penghuni dan tetamu dijamu dengan hidangan masakan tradisional jawa iaitu Nasi Ambeng dengan Ayam Masak Kicap dan Ayam Goreng Berempah. Ia dimasak sendiri oleh chef Mahsuri menggunakan sos Mahsuri, sedap! 



"Ketawa kanak² bagaikan irama di telinga. Kita amat bersyukur kerana selama ini banyak yang diabaikan dalam kehidupan harian. Menghabiskan masa bersama mereka dan berkongsi pengalaman buka puasa amat bermakna kepada kami dan kanak² terbabit." kata Pengarah Pemasaran Mahsuri, Carmen Liew.

Sepanjang Ramadhan dan sepanjang pertandingan "Masak & Menang" kesemua 24 pemenang akan dijemput melawat dan berbuka puasa bersama anak² di 4 rumah kebajikan dan kakitangan Mahsuri. Antaranya rumah terlibat adalah:

Pusat Jagaan Rumah Kesayangan : 20 Jun
Rumah Kebajikan Baitul Hidayah : 27 Jun
Pusat Jagaan Cahaya Kasih Bestari : 4 Julai
Rumah Nur Sakinah : 11 Julai


Jadi jangan lupa sertai contest tersebut, mana tau ada rezeki jadi pemenang. Selain menang RM500 boleh sama² berbuka puasa dengan anak² di rumah kebajikan.

Maklumat lanjut sila ke FB MyMahsuri.

2 ulasan:

  1. Tak pernah lagi try kicap mahsuri ni..nanti nak try rasalah

    BalasPadam
  2. assalamualaikum mas...akak dah cuba rasanya boleh tahan juga sedap...:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com