Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 16 Jun 2015

Majlis Pelancaran DVD MYRYL : Warna & Kerjaya

Assalamualaikum...(^ ^)


Pada 13 Jun 2015 yang lalu telah diadakan Majlis Pelancaran DVD Myryl : Warna & Kerjaya bersama Bloggers di Hotel Bangi Putrajaya.

Dengan kelebihan dan kepakaran dimiliki, pihak Myryl yang diasaskan oleh Puan Shuhada Alauddin telah melancarkan DVD yang berjudul "Warna & Kerjaya". DVD dihasilkan bagi membantu golongan dewasa yang bekerja tetapi ingin menceburi bidang berlainan atau membuat perubahan kerjaya.


Puan Shuhada turut berkongsi tentang bidang² kepakaran serta pengalaman beliau bagi membantu individu yang ingin melakukan perubahan kerjaya. Yang menarik tentang DVD ini ialah pendekatan diambil beliau dalam membantu perubahan kerjaya seseorang individu adalah melalui warna

Sebagai pertambahan nilai pada mereka yang membeli DVD ini, Puan Shuhada turut berkongsi tentang aplikasi warna dalam kehidupan seharian.



Bagi yang tertarik untuk membeli DVD "Warna & Kerjaya" ini serta ingin mengetahui maklumat lebih lanjut bolehlah berhubung dengan: 

Encik Nadhir Nordin
Emel: nadhir@myrylpoint.net
HP: 019-9390135

4 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com