Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 10 Jun 2015

Malam Apresiasi BSM 2015

Assalamualaikum...(^ ^)


Malam Apresiasi BSM 2015 
Kami rakan² di pejabat adakan majlis ini untuk meraikan bos Mas yang akan bersara pada 14 Julai nanti. Raikan dia awal sedikit sebab tak lama lagi bulan puasa kan. Dengan tema Glam Night BSM 2015, majlis diadakan ala² Anugerah Oscar gitu. Hehehee!

Ini my lady bos. 2 tahun Mas jadi PA dia dan inilah pertama kalinya Mas bekerja dengan bos wanita. Ok sebenarnya, tapi biasalah perempuan kadang mood ke laut. Jadi dia akan melenting tak tentu pasal! Sebenarnya Mas takde masalah kerja dengan dia, biasalah kadang bos marah. Mungkin kita buat silap, jadi kena mintak maaf dan buat kerja dengan baik.


Semua kawan² pejabat Mas cantik dan kacak semalam. Pakaian semua glamour dan menawan, ikut tema gitu! Siap ada pelbagai anugerah lagi, memang havoc dan seronok.

Gambar sekitar majlis.




Kepada bos, Mas sentiasa sayang dan akan rindu pada puan. Moga puan bahagia selalu di samping anak² dan kehidupan seharian. 


2 ulasan:

  1. wahhh kak mas..majlis farewell pon dah macam party ye kak mas.... neway domain dotcom tak okey lg ke kak?

    BalasPadam
  2. semua memang gojes dan smart gitu :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com