Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 20 Jun 2015

Pertandingan Masak & Menang Mahsuri

Assalamualaikum...(^ ^)


Nak dapat duit raya lebih tak untuk Hari Raya tahun ini. Jadi mari sama² sertai pertandingan ini.

Pertandingan Masak & Menang Mahsuri
Sempena bulan Ramadhan, jenama sos dan penambah perisa Mahsuri menganjurkan pertandingan "Masak & Menang" bermula dari 28 Mei 2015 hingga 8 Julai 2015. Ia terbuka pada sesiapa yang berminat terutamanya mereka yang berbakat dalam bidang masakan.


Pertandingan ini memberi peluang kepada yang gemar memasak untuk berkongsi gambar resepi juadah Buka Puasa yang dihasilkan menggunakan produk Mahsuri. Gambar juadah boleh dikongsi di Facebook MyMahsuri berserta hastag #MyMahsuri dan #Manis, #Pedas #Tiram serta #Ayam.

Setiap minggu 4 penyertaan paling kreatif akan dipilih dan bakal memenangi hadiah wang tunai berjumlah RM500 bagi setiap pemenang. Pertandingan yang berlangsung selama 6 minggu menyaksikan 24 pemenang bertuah membawa pulang hadiah wang tunai berjumlah RM12,000. Sangat lumayan, boleh buat duit raya!


Selain itu, para pemenang bakal menerima undangan dari Mahsuri ke majlis berbuka puasa bersama keluarga ke 1 daripada 4 pertubuhan kebajikan. Pihak Mahsuri akan mendermakan sos kepada rumah kebajikan terbabit dan selain menaja juadah berbuka puasa.

Antara pertubuhan kebajikan yang terlibat dalam pertandingan "Masak & Menang" ini ialah Pusat Jagaan Rumah Kesayangan, Rumah Kebajikan Baitul Hidayah, Pusat Jagaan Cahaya Kasih Bestari dan Rumah Nur Sakinah.

Untuk maklumat lanjut mengenai Mahsuri sila ke www.facebook/MyMahsuri.

3 ulasan:

  1. Bestnya kak..jom kita join jom hehehe

    BalasPadam
  2. Menarik jugak ni tapi macam tak confident nak joined =__='

    BalasPadam
  3. assalamualaikum mas...oh macam menarik jer...:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com