Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 30 Jun 2015

Shopping raya di Voir The Mines

Assalamualaikum...(^ ^)

Hujung minggu lepas Mas ambil kesempatan untuk shopping raya baju anak². Nak belilah seluar baju 2 helai sorang. Jadilah, asalkan anak² ada baju baru nak raya. Kita ibu bapa ni takde pun takpe.



Cadang nak shopping di Nilai 3 tapi kebetulan Ahad tu nak ke The Mines, kami tengok dulu kat situ. Sekali lalu kat depan Voir, tengok ada happy hour. Baju, seluar dan kasut untuk dewasa dan kanak² dijual dengan harga serendah RM10. Apa lagi terus terjah tanpa fikir panjang.

Baju seluar yang dijual mereka longgok je, jadi kena pandai pilih. Majoriti jenama Soda. Nak pilih pun kena banyak bersabar sebab kena berebut dengan pembeli lain. Mas pilih mana yang berkenan, pastu ambil dulu dan kumpul. Kemudian baru ke fitting room untuk anak² cuba, mana yang sesuai dengan mereka terus tengok harga dan beli. 

Tapi memang berbaloi beli. Semuanya dijual dengan harga serendah RM10, paling mahal pun RM30. Ini hasil tangkapan Mas untuk anak². Baju jenama Soda dan Voir RM10 dan RM15 sehelai, seluar jenama Soda dan Voir berharga RM20 ke RM25. Sambar jugak sehelai seluar untuk Mas dengan harga RM30, jenama Voir.


Jumlah semua RM200 untuk 7 helai seluar dan 5 helai baju, sangat murah. Bagi Mas jenama apa pun tak penting, janji dapat beli dengan harga yang murah dan barang pun berkualiti. 

Voir akan buat sales sehingga 5 Julai. Jadi sempat lagi kalau kawan² nak shopping raya di sana, pasti berbaloi² dan jimat!

4 ulasan:

  1. suka tau shopping barang raya anak-anak kan kak mas..

    BalasPadam
  2. murahlah kak..rugi kalau tak beli..brand soda n voir fiza suka..tahan lama lak tu pakai

    BalasPadam
  3. Murah! Jenama voir tu good quality gak tu. I slalu pi voir gallery mines tu, tp usha brand south china sea

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com