Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 17 Julai 2015

1 Syawal

Assalamualaikum...(^ ^)

Yeayyy dah raya hari ni! 

Seronok dapat tunaikan ibadah puasa dan dapat berhari raya. Walaupun tanpa suami di sisi tapi kena gembira demi anak². Tak nak tunjukkan kesedihan depan mereka, padahal dalam hati tuhan je yang tahu. Pagi tadi husband hantar gambar dia bertugas ronda raya kat tepi highway. Alaaa sebak tengok! Beginilah mereka demi khidmat pada negara.


Tema raya kami tahun ni hijau emerald dan merah, menyerlah warnanya!


Adik beradik balik tahun ni cuma 4 orang. Yang lain beraya rumah mertua dan ada jugak tak dapat cuti. Beginilah kami bila raya mesti berkumpul di rumah arwah mak abah walaupun mereka dah tiada.


Jadi bila raya berkumpullah kita adik beradik, sanak saudara, baru seronok! Walaupun orang tersayang tiada di sisi tapi kita tetap rasa gembira dan Syawal itu lebih bermakna.

Selamat Hari Raya dari Mas dan keluarga!


2 ulasan:

  1. Rindunya suasana kampung yg bebetul original kampung..huhuhu ..Salam Lebaran K.Mas..

    BalasPadam
  2. demi tugas..nak buat camne kan kak..xpe, yang penting budak² seronok beraya

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com