Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 22 Julai 2015

Baju raya kami

Assalamualaikum...(^ ^)


Syawal tahun ni tema baju raya kami hijau emerald dan merah. Susah jugak nak cari warna bagi nampak sedondon, terutamanya baju husband dan Arfan. Macam baju Mas, Ika dan Airis memang dah beli yang sedondon. 

Baju Mas beli di butik Nur Izzah masa shopping raya kat Kenanga Wholesale. Mas memang tak cerewet sangat bab membeli baju, nampak yang berkenan di hati dan menepati citarasa terus beli. Kebetulan pulak baju ni ada saiz untuk Ika dan Airis, jadi terus beli 3 helai. 



Tudung pulak Mas beli kat butik di Shah Alam. Murah je, sehelai RM25. Mas punya wide shawl glitter dan Ika punya instant shawl. Cantik dan kainnya mudah dibentuk!

Baju Melayu Arfan pulak beli kat pasaraya Hari Hari je, walaupun murah tapi kainnya tetap berkualiti. Untuk anak² ni tak perlu beli mahal² sebab mereka makin membesar. Untuk husband dia berminat dengan kurta, jadi beli kurta kat Nilai 3 dengan harga RM50 je!


Itulah baju raya kami. Tak mahal pun, janji kain berkualiti dan selesa dipakai.

3 ulasan:

  1. apa ada dengan mahal kak mas... janji berkualiti itu yang penting...

    BalasPadam
  2. amboi semua sakan beraya bergaya ngan baju sedondon..comel..

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com