Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 2 Julai 2015

Nur Airis Arissa : Ragam dan keletah

Assalamualaikum...(^ ^)


Lama dah tak kongsi cerita puteri cilik Mas. Bulan 11 tahun ni akan masuk umur 3 tahun, besar dah. Selalu cakap "Airis big girl, Airis good girl!" Kemain lagi dia.

Ragam dan keletah
Semakin dah besar semakin banyak ragam dan panjang akal. Kalau boleh kata dia je, janganlah bantah². Tapi takdelah Mas ikut sangat perangai dia, kena jugak marah. Tak boleh manja terlebih, nanti besar kepala pulak.

Pastu dia memang suka buat apa yang diluar jangkaan kita. Ada je sesuatu dia akan buat bila sel² otak tu dah berhubung. Contoh macam dalam gambar ni, tak jangka langsung dia boleh lepak kat situ setiap kali naik kereta. Kalau larang, mama yang dimarahnya! 


Lagi satu bila bergambar, memang win sekarang. Tapi gaya tu memang comel dan kadang nak gelak tengok. Pantang nampak mama pegang kamera mesti suruh tangkap gambar dia.

Seronok tengok ragam dan keletah anak², boleh ceriakan mood yang stress. Mas suka rakam saat indah tu sebab bila anak² dah dewasa pasti rindu keletah mereka semasa kecil. Uwaaa lap airmata!


Jadi abadikan saat indah tu sebab ia berlaku sekali seumur hidup kita.

3 ulasan:

  1. Kadang kdang tengok anak saudara pon boleh hilang stress . Ahaks

    BalasPadam
  2. hahaha..nengok keletah anak2 hilang stress ye Mas..anak akak no2 suka baring camtu gak dlm keta masa kecik2..

    BalasPadam
  3. comelnya Airis..kejap je dah besar dia

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com