terkini dan sensasi

Jumaat, 28 Ogos 2015

5A untuk percubaan UPSR

Assalamualaikum...(^ ^)


Alhamdulillah, berkat usaha dia selama ini tanpa kenal penat dan jemu akhirnya dapat jugak dia 5A untuk percubaan UPSR kali kedua. Yang pertama hanya dapat 4A 1B je. Mas pun tak putus² berdoa agar dia berjaya dapat 5A!

Walaupun baru percubaan tapi ia akan jadi pendorong untuk dia lebih study hard and smart. Barulah lebih semangat nak teruskan usaha dan belajar bersungguh². Mas pun selalu ingatkan dia, ini baru permulaan jadi jangan terlalu selesa. Kena lebih fokus dan ulangkaji supaya tak lupa dan lalai masa jawab soalan periksa sebenar nanti.


Sekarang pun Mas suruh dia banyakkan buat latihan di samping belajar kat sekolah dan kelas tambahan yang cikgu adakan. Jadual periksa UPSR pun dah keluar, akan mula pada 8 September hingga 10 September 2015. Uishhh mamanya pulak yang debar bila tengok tarikh dah makin dekat, anak rilek je!

Apa pun Mas harap dia boleh dapat keputusan 5A untuk UPSR nanti. Mudah²an, amin!

3 ulasan:

  1. In Shaa Allah, mudah-mudahan...Amin...Aunty doakan yer untuk kakak...Semoga berjaya....

    BalasPadam
  2. tahniah..moga dapat 5A untuk real UPSR nanti.good luck kakak!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com