Terkini dan Sensasi

Selasa, 4 Ogos 2015

Bos baru

Assalamualaikum...(^ ^)

Semalam dah dapat bos baru setelah 2 minggu goyang kaki takde bos, hahahaa!


Tapi lagi seronok ada bos, baru sibuk sikit. Takdelah rasa macam makan gaji buta je, hehehee! Bilik yang kosong pun dah ada penghuni, kalau tak sunyi je.

Kali ni jaga bos lelaki pulak, Mas suka! Memang dari dulu Mas lebih suka jaga bos lelaki, senang sikit nak berurusan. Tak banyak karenah dan kurang sikit moody. Kalau ikut keselesaan memanglah bos perempuan lebih selesa, sebab sama² perempuan kan? Nak cakap, nak luah perasaan dan nak cerita apa² pun tak segan. 

Tapi bos lelaki pun ok, boleh jugak cerita macam². Cuma bab luah perasaan dan nak cerita lebih² tu ada hadnya. Takpelah kan, janji bos dapat memahami dan seronok bekerja dengan kita. Itu dah cukup memadai bagi Mas!


Selamat datang bos!

3 ulasan:

  1. kalau nik pulak suka bos perempuan.. sebab lebih detail..

    bos lelaki yang ada sekrang ni mcm hemmmm je.. hehee

    BalasPadam
  2. selamat berkerja dengan Bos baru Mas.. ;)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com