Khamis, 27 Ogos 2015

Estofa Glow : Terbukti berkesan

Assalamualaikum...(^ ^)

Era kini semakin banyak produk kecantikan di pasaran. Tapi kebanyakan darinya mengandungi kandungan bahan kimia yang kadang kala tidak sesuai dengan kulit sesetengah pengguna. Jadi terpulang pada kita untuk memilihnya!

Hari ini Mas nak perkenalkan satu produk yang hangat di pasaran sekarang. Walaupun baru lebih kurang 3 bulan dipasarkan ia mendapat sambutan yang sangat memuaskan. Ini dia Estofa Glow.



ESTOFA GLOW : Terbukti Berkesan
Estofa Glow adalah produk yang berasaskan 100% bahan semulajadi iaitu coklat dan madu sahaja. Jadi ia memang bebas bahan kimia dan ia jugak sesuai untuk semua jenis kulit bagi semua peringkat umur. Yang paling menarik Estofa Glow boleh dimakan dan ianya terbukti selamat dan sedap. Boleh tonton video di sini.

Antara kelebihan Estofa Glow ialah berkesan memutihkan, menegangkan dan melembabkan kulit hanya dalam masa 3 minit. Menarik kan, nanti kulit akan nampak glowing dan pinkish. Selain itu ia jugak membantu menghilangkan jeragat dan jerawat dengan cepat. Untuk kanak² ia sesuai hilangkan kesan gigitan nyamuk dan ruam serta membantu melegakan ezema. Nak cantikkan bibir pun boleh, hanya sapu nipis, nanti kesan lebam pada bibir akan beransur hilang. Boleh tonton video promo di sini.



Haaa memang banyak kelebihan Estofa Glow. Mas dah cuba dan ianya terbukti berkesan, nanti Mas kongsi testimoninya. Jadi apa kata kawan² pakat order cepat² sebab tengah ada promosi. 5000 botol terawal hanya RM90, diulangi RM90 sahaja dan dapat Estofa Wash secara percuma. 

Ada lagi yang menarik, pada yang menggunakan produk Estofa Glow anda berpeluang menyertai percutian ke Krabi, Jakarta, Bali, Bangkok atau China jika mengikut terma dan syarat² yang telah ditetapkan. Jadi untuk maklumat lanjut dan pembelian boleh ke: 

Whatsapp: 019-2944799 (Pn Ezza)

Gambar sekitar review produk Estofa Glow.

Puan Ezza dan Encik Fendi, pengasas dan orang kuat Estofa Glow







9 ulasan:

  1. memang best sgt produk Estofa Glow nie..

    BalasPadam
  2. wahhh bagus ni kak.. coklat lak tu..sedapnya..

    BalasPadam
  3. Coklat sedap semua org boleh minum. Kalau susu muak sikit kan

    BalasPadam
  4. blh guna 2 dalam 1 tu yg best tu..nk2 coklattttt..yummyyyyy

    BalasPadam
  5. memang glow pakai ni kan kak :)

    BalasPadam
  6. haii geng EG heee.... hari ni jgn lupe amalkan EG dan EW heee. #kekal cantik putih bersih gebu yeayyy !

    BalasPadam