Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 1 Ogos 2015

Garsa Kitchen Sandwich

Assalamualaikum...(^ ^)

Anda penggemar sandwich.

Ini ada berita terbaik untuk anda, tak perlu bersusah payah dah nak buat sandwich sendiri. Hanya di hujung jari sekotak sandwich akan sampai ke tangan anda. Boleh terus makan!


Garsa Kitchen Sandwich
Ini satu²nya kemudahan penghantaran sandwich terus ke rumah anda. Perkhidmatan mereka beroperasi di sekitar Kuala Lumpur sahaja, tetapi tidak lama lagi akan meluaskan operasi ke sekitar Shah Alam. Ke Putrajaya ada jugak penghantaran tapi untuk tempahan yang banyak sahaja.

Sandwich dari Garsa Kitchen memang homemade. Sandwichnya sangat sedap, segar dan isinya padat. Dan yang paling penting halal. Set yang Mas order ni ialah set Fiesta saiz L (mix sandwiches). Ada 24 ketul dengan harga RM45. Memang puas hati makan, harga berpatutan dan berbaloi!




Terdapat jugak set lain yang boleh ditempah, ikut selera masing² lah.

Untuk pastikan sandwich mereka sentiasa segar dan kualitinya terjamin pihak Garsa Kitchen hanya menerima tempahan 2 jam sebelum. Jadi kalau nak order hanya whatsapp maklumat berikut ke nombor 011-32916119.
NAMA
ALAMAT
NOMBOR HP 
MASA DELIVER
JENIS ORDER

Untuk maklumat lanjut boleh ke Instagram dan Facebook mereka di:
Instagram: @garsa.kitchen
Facebook: Garsa Kitchen

Cuba order dulu, baru tau kesedapannya. Boleh dimakan ketika breakfast, lunch bagi yang berdiet dan minum petang. Jugak sesuai untuk apa saja majlis seperti untuk mesyuarat, untuk berkelah, untuk makan bersama keluarga dan jugak untuk dijadikan buah tangan. 



2 ulasan:

  1. wah,menarik ni..kenapa la x pernah tahu dari dulu..thanx sharing

    BalasPadam
  2. wahh best jugak.nampak sedap isi full tu :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com