Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 15 Ogos 2015

Inikan Raya BSM 2015

Assalamualaikum...(^ ^)


Semalam jamuan penutup Syawal di pejabat Mas. Dengan tema Inikan Raya BSM 2015, semuanya nampak sangat meriah. Dengan hidangan makanan yang pelbagai jenis dan begitu menyelerakan. Hadoi memang rosak diet sepanjang raya ni kalau tak kawal makan. Mas pun cuba kawal sehabis baik tapi naik jugaklah 500 gram. Tapi takpe lepas habis raya kita kawal sehabis baik semula. 

Berbalik kepada inikan raya ni, memang setiap tahun pejabat Mas akan buat jamuan raya. Setiap tahun mesti AJK yang bertugas akan buat persiapan sehabis baik untuk ianya nampak meriah. Sama² hias dan sama² sediakan juadah untuk jamuan, memang terbaiklah korang!

Antara juadah yang ada seperti Nasi Beryani, Lemang dan Rendang, Nasi Impit Kuah Kacang, Desserts, Buah-buahan dan Rojak Buah.



Photobooth pun ada, apa lagi bergambar sakanlah. 





Jadi habis dah Syawal, jumpa lagi Syawal tahun hadapan.

3 ulasan:

  1. meriah makanannya..mesti sedap tu ..hehe

    jemput singgah Blog MaisarahSidi.com :)

    BalasPadam
  2. seronok ada jamuan raya..meriah dengan makan dan suasana tu

    BalasPadam
  3. Dasat kak mass.dasattt.mmg salute

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com