mrs secretary

Selasa, 11 Ogos 2015

Jamuan Raya KKM

Assalamualaikum...(^ ^)

Hari ni dah 26 Syawal, tak lama lagi Syawal akan melabuhkan tirainya.

Jadi dah nak penghabisan Syawal makin banyak jamuan raya dan rumah terbuka. Maka makin gembira perut masing² kan? Cuma kena beringat, makan berpada². Nanti tak pasal berat badan naik mendadak, salah sapa tu.

Hari ni KKM ada jamuan raya serta Majlis Pelancaran Bulan Kemerdekaan. Wahhh memang banyak makanan yang sedap² dan menyelerakan serta menggemukkan. Memang camni setiap tahun. Nama je Kementerian Kesihatan tapi makanan semuanya tak berapa sihat, hehehee!

Jadi kena makan berpada, makan dalam kuantiti sedikit. Dah kenyang berhenti, jangan tambah lagi. 

Ini saja gambar yang ada, gambar makanan tak sempat ambil sebab semuanya berebut macam sebulan tak makan.




3 ulasan:

  1. sekejap dah nak abis bulan syawal..Mas jangan lupa datang rumah akak tau..hihihi..

    BalasPadam
  2. dah hujung² syawal ni memang banyak buat jamuan raya kan :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com