Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 14 Ogos 2015

Meletop Raya 2015

Assalamualaikum...(^ ^)

Alhamdulillah, berjalan lancar majlis Meletop Raya semalam. Memang meriah sungguh dengan kehadiran tetamu dan dengan juadah yang bermacam jenis. Sampai tak terlarat nak makan. 

Pastu sesi bergambar paling havoc, penuh handphone Mas dengan gambar. Siap ada photobooth, memang kreatif semua kawan pejabat Mas. Bertungkus lumus siapkan photobooth, cantik sangat!

Bagi Mas memang seronok kalau kita adakan majlis jamuan raya camni. Di samping jamu kawan makan, boleh rapatkan lagi hubungan silahturrahim sesama rakan sekerja. Boleh sembang dan beramah mesra sebab kadang bila dah banyak kerja nak bertegur sapa pun tak sempat kan? Jadi majlis sebegini kita dapat berkumpul dan berbual mesra. 

Jom tengok gambar majlis Meletop Raya kami. 

Antara juadah yang disediakan, ada yang ditempah dengan katering dan ada yang dimasak sendiri oleh kawan pejabat.




Sesi bergambar dan wefie yang havoc dan meriah!








Jumpa lagi raya tahun depan!

3 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com