Logo KBBA

terkini dan sensasi

Ahad, 20 September 2015

Brownie Nutella sedap

Assalamualaikum...(^ ^)

Mas bukan penggemar manisan atau dessert. Bukan tak suka makan tapi sejak berdiet dan jaga pemakanan ni memang kurang dengan manisan. Cuma kalau teringin sangat nak makan barulah tercari². Tapi kalau nak makan Mas akan beli yang betul² sedap dan menepati citarasa tekak Mas.


Brownie Nuttella
Inilah manisan yang paling sedap, rasanya memang menepati citarasa Mas. Lembut, gebu dan tidak terlalu manis. Sesuai sangat untuk orang yang tak suka sangat makanan yang terlalu manis macam Mas ni. Makan sepotong pasti nak 2-3 potong lagi!

Brownie sedap ni adalah hasil air tangan Kak Aliah. Bukan hanya Brownie Nuttella yang dijual tapi ada Brownie Kedut², Brownie Nuttella Ferrero Rocher, Brownie Marble Cheese dan banyak lagi. Semuanya sedap² dan menyelerakan! Makan sekali pasti termimpi² dan nak beli lagi.



Jadi kalau nak rasa brownie yang sedap ni boleh pm Kak Aliah di:
atau Whatsapp: 013-2536985

Menikmati kesedapannya pasti tak sedar apa yang berlaku di sekeliling anda. Sedap tak terkata!


Terima kasih Kak Aliah untuk brownie yang sedap.


1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com