Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 23 September 2015

Hasil gubahan hantaran

Assalamualaikum...(^ ^)

Setiap kali adik bujang nak kahwin, Mas memang ambil tugas buat hantaran. Bukan kreatif dan pandai sangat, tapi sebab minat. Masa bertunang dan kahwin dulu semua hantaran buat sendiri. Ramai puji cantik dan menarik, siap tanya tempah kat mana. Bukan bangga diri tapi hakikat. Cewahhhhh!

Hantaran kali ni Mas buat untuk sorang lagi adik bujang. Dia dah nikah pada 5 September tapi Sabtu ni baru majlis kenduri kahwin, hantaran pun masa kenduri dia bawak. 5 dulang je hantarannya, jadi tak banyak sangat kena mengubah. Pastu barang hantaran hanya jam, telekung, Al-Quran, buah dan coklat, jadi memang mudah nak mengubah. 

Malam semalam Mas dah siapkan 3 hantaran. Tema ringkas janji cantik, haaa gitu! Idea semua datang secara spontan tapi hasil kerja memang buat pengantin tersenyum lebar, hehehee!

Nak buat hantaran ni tak perlu gubahan atau hiasan yang terlalu banyak, biar ringkas je. Janji hantaran tu nampak cantik dan lain dari yang lain. Setakat ni semua gubahan yang Mas buat adik² puashati dan puji ianya cantik. 

Mas belanja satu gambar hantaran yang dah siap. Nanti dah siap semua Mas update kat blog ye!



2 ulasan:

  1. salam..akak..cantik akak gubah hantarannya... :)
    Yaya Cendana BW (NO.5) dari blog uzu Emas Putih BW sini....dah follow sini...harap sudi follow yaya blek.. :) mohon komen murni di sini...tq... :)

    http://www.yayacendana.com/2015/09/review-telur-pindang-nordin-terkenal-di.html

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com