mrs secretary

Jumaat, 25 September 2015

Hasil petai kampung

Assalamualaikum...(^ ^)

Mas pernah cerita yang sangat seronok bila balik kampung, macam² boleh dapat. Lagilah kat kawasan rumah Mas ni, ada banyak pokok² yang ditanam oleh arwah abah. Bila ada hasil menjadi memang rezeki Mas dan adik beradik!

Balik kampung kali ni ada hasil dari pokok petai. Dah lama tak berbuah petai ni, alhamdulilah tahun ni lebat buahnya. Dapatlah kongsi sesama dengan adik beradik. Sedap petai kampung ni, ulas besar². Puashati makan!

Haaa tengok petainya, cantik ulasnya. Buat petai jeruk sedap ni!




3 ulasan:

  1. rumah makmentua sy banyak, dan dekat rumah ni pun bnyk dia bg...tgh mengandung ni tak lalu nak makan petai. sebenarnya sy pengemar petai sebelum pregnant

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com