Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 28 September 2015

Kelab Blogger Ben Ashaari di dada akhbar

Assalamualaikum...(^ ^)


Kelab Blogger Ben Ashaari di dada akhbar
26 September 2015 dalam akhbar Utusan Malaysia terpampang cerita mengenai kemeriahan Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari. Dengan tajuk "Platform Muafakat Penulis Blog Tempatan" menggambarkan penulis blog bukan hanya menulis cerita atau gosip tetapi mampu bersama sebagai satu keluarga. 

Dalam KBBA aktiviti ini dapat memberi peluang kepada kami sebagai komuniti saling mengenali dan mengeratkan hubungan silaturahim. Apabila berkumpul dan bersemuka kami boleh berkongsi pendapat dan pengalaman mengenai penulisan blog. Mas baru lagi sertai KBBA tapi kami semua semakin rapat dan mereka semua adalah keluarga Mas. 


ada jugak gambar tengah syok berzumba


BANGGA! Itu sahaja yang dapat digambarkan perasaan Mas. 

Sejak bergelar blogger ini pertama kali muka masuk akhbar. Biarlah apa orang lain nak kata tapi Mas tetap bangga. Lagi bangga bila Mas bersama keluarga Kelab Blogger Ben Ashaari.

Cerita Family Day KBBA jugak dalam akhbar Harian Metro dan Sinar Harian.



2 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com