Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 21 September 2015

Maggi Telur Mayong

Assalamualaikum...(^ ^)


Perghhh baru tengok gambar dan sebut nama dah kecur air liur. Automatik terliur! Kalau depan mata dah ada semangkuk ni konpem makan tanpa sedar orang keliling lalu lalang. Sedap tak ingat!

Sebenarnya pertama kali Mas makan telur mayong. Biasanya dok dengar orang sebut dan cerita tentang kesedapan telur ni. Bila makan, fuhhh memang betul² sedap. Meletop² dalam mulut! Ditambah pulak makan Maggi Telur Mayong ni, lagilah meletop kebabom!

Bagi yang dah tahu, telur mayong bukan saja boleh dimasak dengan maggi tapi boleh masak asam pedas dan lemak cili api. Dengan rasanya yang sedap bisa membuat kita tambah 2 pinggan nasi.

Kalau nak rasa kesedapan Maggi Telur Mayong dan kelainan pelbagai lagi menu boleh ke kedai makan D'Laila Suppower di Nilai. Memang dah terkenal kedai makan ni di kalangan blogger². Ramai dah review pasal keenakan, kesedapan dan kelainan menu di sini. Yang paling hot sekarang Maggi Kambing, Maggi Telur Mayong dan Mee Udang.


Bagi yang belum pernah datang, wajib datang tau! Waze je MMA Santai Corner, pasti sampai ke kedai D'Laila Suppower.

5 ulasan:

  1. sedapnya kak..melelh ayaq liuq iman ni

    BalasPadam
  2. bilalah nak sampai nih.... hu hu hu....

    BalasPadam
  3. Tak sampai2 lagi..bila laaa nk g sekali huhu

    BalasPadam
  4. tak pernah lagi makan telur mayong ni..nampak sedap tu..biasa makan mee udang je kat sini..sekarang dah macam² ade

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com