Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 28 September 2015

Perkahwinan Acoy & Jue : Hantaran

Assalamualaikum...(^ ^)

Selesai sudah majlis kahwin adik bujang di Temerloh, Pahang. Habis sudah gelaran bujang dalam adik beradik Mas, semuanya dah selamat mendirikan rumahtangga. Makin besarlah keluarga kami, 13 dewasa dan 14 anak². Fuhhh pasti meriah bila berkumpul di hari raya nanti.


Seperti biasa selesai majlis Mas akan kongsikan gubahan hantaran hasil dari kerja tangan Mas. Lepas ni habis dah kontrak buat hantaran untuk adik beradik, tunggu anak sendiri pulak. Hehehee!

Tema hantaran kali ni ialah biru + gold. Tak ikut tema warna baju pengantin sebab nak jimat belanja. Jadi Mas gunakan barang hiasan yang ada, janji hantaran cantik dan menepati citarasa pengantin. Konsep macam biasa, hanya penggunaan riben dan bunga. 

Husband dan kawan² puji hantaran cantik dan suruh Mas buka tempahan. Cuma nak buka tempahan untuk orang lain masih belum yakin. Tapi kalau ada kawan² yang berpuashati dengan gubahan boleh je roger² Mas. Kita bincang².

5 gubahan yang berjaya dihasilkan!

Jam tangan

Telekung

Senaskah Al-Quran

Coklat dan gula²

Buah-buahan

1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com