Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 29 September 2015

Perkahwinan Acoy & Jue : Majlis kenduri

Assalamualaikum...(^ ^)


26 September 2015 berlangsung majlis kenduri seorang lagi adik Mas. Dengan tema merah + silver, pengantin nampak menyerlah dan berseri. Alhamdulillah majlis berjalan lancar seperti yang dirancang. Walaupun serba sederhana tetapi kenangan itu tetap indah.

Adik Mas ni dah nikah awal pada 5 September, cuma kenduri dibuat pada cuti raya haji atas permintaan keluarga pihak perempuan. Kebetulan ramai ahli keluarga yang balik cuti raya jadi sekali harunglah. Tak perlu nak amik cuti banyak kali. Yang seronoknya semua adik beradik Mas ada, dapatlah berkumpul bersama² meraikan pengantin.

Kebetulan pulak adik Mas dan isteri anak yang terakhir kahwin jadi majlis tu agak meriah jugak. Ramai tetamu yang datang nak tengok mempelai yang kacak dan anggun tu. Siap ada yang cakap pengantin lelaki macam artis, hehehee! 

Jom tengok gambar² sekitar majlis ni.











Bersama adik beradik, senyum!






Segak cam artis ke? Hehehee!






Bersama kakak pengantin yang flawless gitu, hahahaa!





1 ulasan:

  1. wahh meriah majlis..memang menyerlah pengantin dengan busana warna merah

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com