Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 2 September 2015

Perkahwinan Ijan & Hani : Majlis kenduri

Assalamualaikum...(^ ^)


30 Ogos 2015 majlis kenduri pulak berlangsung bagi meraikan pengantin baru yang selamat diijabkabulkan. Tema pengantin ialah hijau emerald + gold. Memang cantik dan menyerlah warna tu, pengantin nampak berseri sangat! Keluarga Mas dan keluarga pengantin perempuan pun pakai hijau emerald jugak, semuanya nampak sedondon.

Kebetulan pulak tarikh kenduri sama dengan ulangtahun perkahwinan Mas yang ke 13 tahun. Jadi dapatlah pengantin 13 tahun ni merasa bergambar atas pelamin pengantin sehari. Terimbau kembali kenangan bersanding 13 tahun lepas, hehehee!



Majlis kenduri memang meriah, ramai sangat tetamu yang datang. Semuanya teruja nak tengok mempelai berarak menuju ke singgahsana. Selesai majlis kenduri maka bermulalah tanggungjawab adik Mas sebagai suami orang. Mas doakan semoga dia jadi suami yang baik, beriman, bertanggungjawab dan boleh jaga isterinya hingga hujung nyawa. 

Jom intai² gambar kemeriahan majlis!




















 Pengantin sehari vs pengantin 13 tahun


 Keluarga besar Mas

2 ulasan:

  1. Memamg cantik gabungan warna tu..apepun tahniah untuk pengantin sehari dan pengantin 13 tahun..happy anniversary kak

    BalasPadam
  2. assalamualaikum mas...alhamdullilah selamat pengantin baru buat adik yer...:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com