Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 8 September 2015

UPSR 2015

Assalamualaikum...(^ ^)

Inilah harinya!

Masanya telah tiba untuk Atikah menduduki peperiksaan UPSR. Segala usahanya dan penat lelah dia belajar akan dibuktikan hari ini. Mas tahu dia dah berusaha sehabis baik dan Mas tahu dia mampu buat yang terbaik semasa dalam dewan peperiksaan.

Sebagai ibu bapa pastinya kita nak yang terbaik untuk anak² kan? Tapi kalau boleh jangan terlalu mendesak dan bagi tekanan pada mereka. Biar mereka tenang dan usaha sebaik mungkin! Berdebar tu memang kita akan rasa walaupun anak yang duduki peperiksaan, Mas pun rasa camtu dari semalam lagi. Tapi Mas tak nak tunjuk depan dia sebab tak nak dia lagi tertekan. 

Hanya kata² semangat, tips² jawab soalan peperiksaan dan doa yang Mas titipkan buat dia. Mudahan doa ibu itu memudahkan segalanya, amin!

GOOD LUCK KAKAK, DO YOUR VERY BEST!


3 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com