Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 5 Oktober 2015

Bollywood Nite Puspanita 2015

Assalamualaikum...(^ ^)

Jumaat lepas Puspanita Ibu Pejabat KKM mengadakan Majlis Makan Malam dengan tema Bollywood Nite. Mas merasalah pergi sebab guna kad jemputan isteri bos. Isteri dia tak boleh pergi sebab bekerja jadi bagilah kat PA, hehehee! 


Meera nam Mas hei.
Haaa memang tak ikut tema pun, kekangan masa nak pergi cari baju. Jadi pakai je dress gold Mas tu, janji nampak glamour kan? Pastu yang kat dahi tu pinjam member punya, jadi nampaklah ala² bollywood sikit. Hehehee!

Memang meriah malam tu, semuanya cantik² menggayakan pakaian ala² bollywood. Pelbagai jenis fesyen, kalah Kajol dan Aishwarya Rai. Tapi Mas memang pujilah mereka, sanggup sewa pakaian sebab nak ikut tema. 


Yang paling seronok ada photobooth dari Valiton Photobooth. Boleh bergambar sampai lebam, unlimited gitu. Lepas bergambar boleh cetak terus dan simpan sebagai kenangan. Memang tip top perkhidmatan dari mereka. Kalau nak tahu lebih lanjut boleh ke Instagram mereka di @valitonphotobooth atau Facebook di Valiton Photo Booth.

Gambar kemeriahan Bollywood Nite Puspanita 2015.







6 ulasan:

  1. assalamualaikum mas...bollywood la...cantik2...:)

    BalasPadam
  2. kak mas pakai apa pn skrg nmpk cantik jer..sbb dh kurus nmpk mudaaaa ok

    BalasPadam
  3. hamboi kemahin Bollywood lagi..ehehe..

    BalasPadam
  4. mas boleh saya tahu dari mane merka sewa baju bollywood berserta aksesries

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya pun tak sure sangat..
      tapi kalau tak silap sama ada kat kajang ataupun bangi..

      Padam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com