mrs secretary

Jumaat, 16 Oktober 2015

Cerita bergambar [10]

Assalamualaikum...(^ ^)

Hari ni terpaksa MC, sakit perut melampau. Lebih 5 kali jadi teman setia tandas, salah makan apa pun tak pasti. Jadi kita rehat santai² je kat rumah!

Entri blog pun kita buat santai² jugak sambil mengimbas kembali kenangan masa lampau. Campak belakanglah kekonon. Kali ni nak imbas kenangan Mas dedulu sampailah sekarang. Banyak perubahan Mas alami, dari tak pandai jaga kulit muka dan kecantikan sehingga dah cun sikit sekarang. Dari malas jaga badan sehinggalah dah kurus sekarang. Hehehee!

Marilah tengok gambar kenangan Mas. Yang ada dari tahun 2008 hingga 2015 dan sekeping gambar masa anak dara. Jangan gelak ye tengok gambar dedulu!

1998, zaman anak dara

2008

2009

2010

2011

2012, masa mengandungkan Airis

2013

2014

2015

4 ulasan:

  1. Maken lama maken cantek! Ini ajaib!

    BalasPadam
  2. sokong komen uncle gedek..makin lama makin cantik!

    BalasPadam
  3. sokong jugak..makin lama makin cantik..pandai Mas jaga badan n jaga muka..

    BalasPadam
  4. assalamualaikum mas...cun la tengok..:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com