Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 6 Oktober 2015

Kulit cantik dengan Ephyra Skin Bar

Assalamualaikum...(^ ^)

Dari dulu Mas memang ada masalah kulit kering dan lingkaran gelap bawah mata yang ketara. Dah banyak produk pencuci muka yang Mas guna supaya kulit jadi lembab tapi tak berhasil. Nak hilangkan lingkaran gelap pulak Mas pernah cuba krim kontur mata tapi tetap tak berkesan.


Ephyra Skin Bar
Sehingga pada bulan Mac yang lepas Mas cuba gunakan Ephyra Skin Bar dan ternyata ia berkesan dan sesuai dengan kulit Mas. Mas dah guna hampir 8 bulan dan masalah kulit kering serta lingkaran gelap bawah mata dapat diatasi. Nak pakai mekap pun lebih yakin sebab dah takde masalah mekap tak sekata akibat kulit kering. 

Bila bergambar pulak dah tak nampak sangat lingkaran gelap bawah mata. Jadi tak perlulah edit gambar macam dedulu. Cuba tengok kedua² gambar ni, boleh nampak perbezaan kan? Lingkaran gelap dah makin berkurangan bagi gambar kanan berbanding dengan gambar kiri.


Jadi Mas memang lebih yakin menggunakan Ephyra Skin Bar sebagai pencuci muka. Memang tak guna produk lain dah.

6 ulasan:

  1. Best pakai ephyra skinbar nie...skrg husband pun dah terjebak sekali pakai

    BalasPadam
  2. Thumbsup!!!!
    Kalau nak beli lagi pm juju ye pengedar sah ephyra
    013-6327333 harga promo!!!!

    BalasPadam
  3. assalamualaikum mas...mmg best ephyra skin bar ni...:)

    BalasPadam
  4. alohhh cantik sgt dia skrg ni..dah la dh kurussssss..jelly nye kiter

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com