Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 13 Oktober 2015

Oh My Jep : Si kucing glamour

Assalamualaikum...(^ ^)


Alololoo comel kan? Rasa nak lempang sebab comel sangat, hahahaa!

Inilah Oh My Jep si kucing glamour yang tengah popular sekarang. Ceritanya pernah terpampang di dada akhbar. Pengikutnya di facebook pulak dah cecah 100 ribu. Perghhh dasat kan, pengikut Mas nak cecah 1000 pun susah. 

Pemilik Jep ni memang pandai gayakan gambar dia dan muat turun di laman Facebook. Setiap kaletah dan karenah Jep semuanya mencuit hati, boleh hilang stress bila tengok. Memang terhibur tengok gambar² Jep, dahlah comel. Ehhh kena sebut hensem sebab Jep kan kucing jantan, hehehee!


Mas memang suka kucing tapi belum sampai tahap nak pelihara di rumah. Bukan tak mahu tapi takut tak terjaga nanti. Buat apa pelihara kalau makan minum dan kebersihan kucing tu tak terjaga kan? Tapi Mas puji sesiapa yang pelihara kucing di rumah dan jaga mereka dengan baik. Macam pemilik Oh My Jep, pasti dia terhibur dan seronok layan kaletah kucingnya.

Kalau kawan² nak tengok kehenseman Jep boleh like fanpage dia di Oh My Jep. Pemilik Jep jugak ada buat jualan baju dan kalender lagi bagi peminat Jep. Hasil dari jualan beliau akan salurkan kepada yang memerlukan, jadi bolehlah kita sama² sokong niat murni beliau. 

Oh My Jep, hensem betul awak!


7 ulasan:

  1. Jeb i love u jeb mmmuahhhhhhhh kucing paling hensem belum pernah ku lihat meowwwwwwwwwww hahahha

    BalasPadam
  2. eh... uncle pon selfie dengan 'jib' jugak semalam! Jadi guest blog!

    haha

    BalasPadam
  3. Alolololo comeynyeeee si kucinggg niii

    BalasPadam
  4. comelnya oh my jeb..rasa nak gomol je dia ni tau

    BalasPadam
  5. Jep memang comel dan cool. Haha :P

    BalasPadam
  6. assalamualaikum mas...alorrrr tomey nyer...:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com