mrs secretary

Rabu, 18 November 2015

Coretan UPSR 2015

Assalamualaikum...(^ ^)

Alhamdulillah, berakhir sudah penantian anak² yang menunggu keputusan UPSR semalam. Tahniah pada yang dapat keputusan cemerlang dan pada yang tidak jangan putus asa, ibu bapa pasti tetap bangga. Apa jua terima dengan hati terbuka kerana ini baru permulaan, perjalanan masih jauh!


Tahniah jugak kepada anak Mas, Atikah. Memang tak duga dia beroleh keputusan cemerlang 5A. Dia target subjek Sains akan dapat B sebab soalan susah tapi syukur rezeki menyebelahi dia. Berkat usaha belajar siang malam serta doa dari Mas dan husband, Allah beri dia kejayaan. 

Semalam pun diadakan jugak Majlis Graduasi Tahun 6 bersekali dengan pengumuman keputusan UPSR. Memang berdebar jugaklah tunggu dari pukul 8.30 pagi. Mas semak jugak melalui SMS tapi lambat dapat keputusannya sebab line sibuk, maklumlah ramai sangat yang tak sabar nak tengok keputusan anak². Dah pukul 12 lebih baru dapat tengok slip keputusan, lega rasa!


Hala tuju dia ke sekolah menengah memang Mas tak buat perancangan lagi, cuma adalah Mas mohon dia ke Sekolah Rancangan Khas. Sekolah Berasrama Penuh dengan MRSM memang tak mohon pun. Tapi takpe Mas bagi peluang dia berfikir dulu, Mas dengan husband tak nak paksa. Biar dia cuba buat keputusan yang terbaik untuk diri sendiri, bagi Mas sekolah dimana² pun sama.

Sedikit gambar kenangan manis semalam. Memori terindah ni!








3 ulasan:

  1. Alhamdulillah, berkat usaha dan doa ibu bapa... Tahniah Kak Mas dan Hubby kerana berjaya mendidik anak dan tahniah buat Atikah...Aunty tumpang bangga dan gembira...

    BalasPadam
  2. Tahniah Mas...tahniah Atikah....keep up a good work...

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com