Terkini dan Sensasi

Ahad, 8 November 2015

Detinasi percutian pilihan

Assalamualaikum...(^ ^)

Seronoknya tengok kawan² dapat peluang bercuti ke luar negara. Kalau Mas dan keluarga ada peluang memang teringin nak bercuti ke sana. Mas teringin nak pergi ke Korea, Dubai dan Agra di India. Moga ada rezeki kami!

Tapi selain luar negara di Malaysia pun ada destinasi percutian yang menarik untuk dikunjungi. Jangan ingat kat luar negara je ada tempat indah dan cantik, Malaysia pun ada. Bagi Mas destinasi percutian pilihan di Malaysia yang paling suka dilawati ialah Langkawi dan Sabah. Pergi banyak kali pun tak pernah rasa bosan.


Langkawi dah 3 kali Mas pergi, memang syurga membeli belah yang paling seronok seperti pinggan mangkuk yang murah, coklat yang beraneka jenis serta barangan lain yang semuanya murah². Bawak duit RM1000 pun memang boleh habis sekelip mata, hehehee!

Pastu satu lagi destinasi pilihan Mas ialah Sabah, dah 3 kali jugak pergi ke sana. Tahun depan kali keempat Mas akan bercuti bersama keluarga di Sabah. Tak bosan ke dah berkali² bercuti disana? Sememang tak bosan langsung, sentiasa seronok dan puas hati.



Jadi di mana destinasi percutian kita baik dalam atau luar negara semuanya ada tarikan tersendiri!

3 ulasan:

  1. kat Malaysia banyak tempat menarik..kena explore more :)

    BalasPadam
  2. Sabah mmg best kan...sy baru sekali je pergi..tak puas rasa :)

    BalasPadam
  3. Sabah ...yahoo bestnya..kami tak penah lagi jejak kaki kat sana...

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com