terkini dan sensasi

Khamis, 12 November 2015

Inteemor : Rahsia kesihatan & kejelitaan wanita

Assalamualaikum...(^ ^)

Mari dekat mari rapat, Mas nak kongsi satu produk terbaru dari Ephyra yang dah jadi teman kesihatan dan kejelitaan Mas sekarang. Mas kongsi sebab Mas dah rasa kebaikan dan keberkesanannya. Memang banyak khasiatnya kepada wanita, rugi tau tak cuba!


Inteemor | Rahsia Kesihatan & Kejelitaan Wanita
Ia dihasilkan dari 16 herbal pilihan yang memang mengandungi pelbagai jenis khasiat. Herbal pilihan tersebut adalah Kacip Fatimah, Manjakani, Pueraria Mirifica, Kolagen, Kunyit, Dong Qui, Akar Serapat, Habbatussauda, Buah Tin, Aprikot Seed, Acai Berry, Delima, Aloe Vera, Durian Belanda, Sireh dan Madu. Wahhh semuanya herbal semulajadi, jadi sudah pasti khasiatnya terbaik.


Khasiat Inteemor sesuai untuk wanita berkahwin, anak dara yang berumur 18 tahun ke atas, wanita berpantang dan ibu yang menyusukan anak. Memang banyak khasiat dan kelebihannya baik untuk luaran dan dalaman wanita. Tapi ianya tidak boleh diminum oleh ibu mengandung dan wanita yang dalam haid. Inilah antara khasiat dan kelebihan Inteemor.


Mas dah amalkan pengambilan Inteemor selama 3 minggu dan kesannya terhadap diri Mas memang memberangsangkan. Badan lebih bertenaga bila bangun dari tidur setiap pagi walaupun tidur lewat. Sistem penghadaman pun sangat lancar dan angin dalam badan pun dibuang dengan lancar.

Satu kesan yang paling ketara Mas rasa badan tak penat langsung walaupun setiap hari Mas hanya tidur 4 jam. Pastu ia sangat bagus untuk Mas yang berdiet sebab ia membantu mengawal berat badan dan boleh kempiskan perut buncit. Kesannya kepada hubungan intim suami isteri pun sangat bagus, senyum lebar sokmolah husband. Hehehee! 

Cara pengambilan senang je, tak perlu bancuh pun. Hanya minum 2 kali setiap hari sebelah pagi dan malam samada sebelum atau selepas makan. Ini cara pengambilan mengikut kategori umur.
(i) Wanita berusia 18-29 tahun : Minum 1 sudu besar 2 kali sehari
(ii) Wanita berusia 30 tahun ke atas : Minum 2 sudu besar 2 kali sehari


Tapi perlu ingat semasa nak minum Inteemor dinasihatkan guna sudu plastik kerana ia mengandungi madu, jadi dikhuatiri jika guna sudu besi khasiatnya akan berkurangan. Selepas dibuka pulak kena simpan dalam peti sejuk. Pastu untuk mendapatkan kesan yang efektif kenalah minum secara berterusan dan jangan lupa minum air masak secukupnya.

Ini antara testimoni dari pengguna Inteemor. Semua memberikan feedback yang positif selepas menggunakan Inteemor terutamanya terhadap kesihatan dalaman wanita.


Rugi tau kita sebagai wanita tak cuba Inteemor. Lagi pun Mas sendiri dah rasa kesan dan khasiatnya, memang terbaik! Tapi kena ingat jangan harapkan kesan yang cepat sebab hormon setiap orang tak sama. Jadi cuba minum dulu sebotol baru boleh rasa khasiatnya terhadap diri kita.

Jika nak rasa jugak khasiat Inteemor bolehlah order dan dapatkan maklumat lanjut mengenainya di:
Facebook: www.facebook.com/oceanlife2u
Instagram: www.instagram.com/ephyra2u
Hotline Ephyra: 019-3999238 | 03-41417889
Harga: RM49 (tidak termasuk pos)

#makinmanis #makinmantap dan #suamimakinsayang dengan INTEEMOR!


8 ulasan:

  1. Alhamdulillah, Kak Nina pun dah amalkan INTEEMOR dan teruja akan khasiat dan kebaikkannya!

    Testimoni Kak Nina
    CoratCoret Nina: 5 Rahsia INTEEMOR yang anda harus tahu -
    http://ninamirza.blogspot.my/2015/11/5-Rahsia-INTEEMOR-anda-perlu-tahu.html

    BalasPadam
  2. menarik khasiat dan kandungan dalam produk ni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang banyak dan bagus!
      jangan lupa cuba minum yer..

      Padam
  3. Wah banyak juga khasiat produk ni kan Mas...Semoga Mas makin bertenaga setelah serasi mengamalkan produk inteemor..Boleh la kita pulak cuba nanti..Bila dah dapat feedback positif camni rasa nak cuba laaa...Fuyooo makin mantoppp...

    BalasPadam
  4. patutlah kak mas makin berseri makin manis sekarang ni hehehe :D

    BalasPadam
  5. #makinmanis #makinmantap dan #suamimakinsayang.. aummm

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com