Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 22 Disember 2015

Demora Intensive Skin Repair : Produk kecantikan terbaru di pasaran

Assalamualaikum...(^ ^)

Memilih produk kecantikan pastinya setiap wanita inginkan yang terbaik buat mereka. Sama seperti Mas, bila nak gunakan satu produk kecantikan tu Mas akan pilih yang betul² sesuai dengan kulit Mas. Biasanya produk yang menjadi pilihan adalah yang berasaskan bahan semulajadi, tiada bahan kimia atau bahan terlarang dan semestinya halal digunakan.


Demora Intensive Skin Repair
Ia merupakan serum rawatan wajah pertama di Malaysia yang dihasilkan dari bahan semulajadi iaitu gabungan ekstrak bunga sakura, ekstrak bunga paeonia dan akar ginseng yang berkualiti tinggi untuk kesan terbaik. Selepas menjalani R&D dan kajian makmal baru produk ini dikeluarkan oleh jurukimia yang bertauliah dan diyakini. Produk Demora terdiri daripada sabun, toner, krim, serum dan mask yang sesuai digunakan untuk semua jenis kulit. Kesan dari penggunaan Demora dapat dirasai seawal 7 hari jika dipakai secara konsisten dan betul.

Mari Mas perkenalkan satu persatu produk Demora Intensive Skin Repair ini.

1. Mild Cleansing Bar
Sabun pembersih yang mengandungi serbuk mutiara, mica, sodium sulphate dan agen pencerah untuk membersihkan kekotoran kulit wajah.

2. Skin Perfecting Toner
Toner penyegar yang digunakan untuk menutup liang pori yang terbuka dan jugak dapat membuang lebihan minyak dimuka. Ia terdiri daripada ekstrak bunga ros, ekstrak minyak kelapa dara, ekstrak kanji jagung, ekstrak bunga paeonia dan ginseng.

3. CC Cream + Primer SPF 30
Merupakan krim pelindung matahari yang mengandungi SPF30 bagi melindungi kulit dari sinaran UVA/UVB serta mengelakkan kulit terbakar dan tidak sekata. Kandungan yang terdapat di dalamnya seperti alpha arbutin, vitamin B3, mineral, iron serta agen pelindung kulit.

4. Serum Intensive Repair
Serum ini diformulasi dengan teknologi nano bagi mempercepatkan proses serapan ke dalam lapisan kulit. Ia digunakan sebagai serum untuk mencerah, melembap dan menghilangkan bintik hitam serta jeragat. Bahan² yang terkandung di dalamnya ialah ekstrak bunga paeonia, ekstrak buah pear, ekstrak kacang soya, akar pokok ginseng dan ekstrak daun melia.


Ini adalah di antara kebaikan produk Demora Intensive Skin Repair.
Mencerah, memutih dan menggebukan kulit
Melembap dan menaturalkan PH balance
Memudarkan jeragat dan bintik hitam
Mengecilkan liang pori yang terbuka
Menegang serta menganjalkan kulit
Membuang lebihan minyak
Mensekatakan tekstur kulit

Kesan Penggunaan Demora Intensive Skin Repair
Mas dah cuba pakai produk ini dan ianya sesuai dengan kulit Mas. Selepas lebih kurang 3 minggu menggunakannya kulit rasa lebih lembap dan anjal. Masalah kulit kering yang Mas alami dah berkurangan. Jadi bila pakai mekap takdelah masalah tekstur kulit tak sekata tu, mekap lebih cantik dan berseri. Mas suka guna serum dia sebab lepas pakai kulit rasa lembut dan segar je.


Untuk permulaan dan pengenalan produk ia dijual dengan harga RM149.90 dan dengan setiap pembelian set Demora Intensive Skin Repair ini anda akan dapat floral mask percuma yang berharga RM49.00. Untuk tujuan pembelian dan maklumat lanjut boleh ke:

Facebook Pages: Demora Beauty HQ
Instagram: @DemoraSkinRepair
PM/Whatsapp: 019-2321580


6 ulasan:

  1. Suka dengan sabun dia..mlembut je muka

    BalasPadam
  2. Mera suka kai facial mask dye. Sejuk je kat muka. Best la produk ni. Hehehe

    BalasPadam
  3. meanrik ni..saya pun suka bahan semulajadi je

    BalasPadam
  4. memang best pakai Demora..terutama sabun pencuci muka dia.. best!!

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com