Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 13 Januari 2016

Genap 5 tahun

Assalamualaikum...(^ ^)

Weee hari ni genap 5 tahun blog ini bernyawa. Ini entri pertama pada 13 Januari 2011.  


Dari tak tahu apa², dari menulis sekadar suka², dari entri biasa², dari follower 10 orang saja dan dari tiada pembaca, sekarang Mas boleh rasa bangga. Sebabnya sedikit sebanyak ia dapat beri manfaat dan ilmu pada pembaca serta Mas merasa pulangan rezeki darinya.

Walaupun tak sehebat blog dari blogger² terkenal tapi Mas tahu ada sumbangannya kepada pembaca. Mungkin dari penulisan blog ini mereka dapat pengajaran, pengalaman dan sesuatu yang berguna. Itulah harapan Mas! 

Dapat rezeki dari blog pulak memang satu bonus untuk Mas. Walaupun sedikit tapi sekurangnya ada yang percaya blog Mas boleh perkenalkan produk atau perkhidmatan kepada pembaca.

Harapan genap 5 tahun blog, cuma Mas nak dia terus beri sesuatu yang berguna untuk pembaca. Selagi penulis ini bernyawa selagi itulah ia akan bernyawa. Kalau penulis ni dah takde ambillah yang bermanfaat dari ia. 

Terima kasih seluas² lautan dari massaari.com kepada semua pembaca! 

3 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com